Friday, February 11, 2011

Planning ...








Alhamdulillah...
maha suci ALLAH Tuhan sekalian alam ...
yg menguasai segala-galanya ..
yg mengaturkan  segala perjalanannya ...

"Wa makaru wa makarallah, Wallahu Khairul makirin"
Kita merancang, dan ALLAH juga merancang , Allahlah sebaik-baik perancang (al-Quran)

Tiba dibumi Malaysia
Pesawat MAS
tepat jam 6.07pg
tanpa dirancang ...

1 subjek exam lg tinggal sebelum menamatkan sem yg ke-5
tetapi tidak mengapa
aku Redha ...
semoga kebaikannya kembali kepada mereka2 yg berada di sana
di MESIR , Bumi Tarbiyyah , Bumi Cinta...

Entah bila mungkin bergelar Dr.
Entah bila akan pulang ke sana semula...
Entah bila akan ku.......
semuanya pasrah kuserahkan kepadaNYA ...

Planning untuk seminggu , 1bulan , 1tahun , 5tahun , 10tahun malah 20tahun yg akan datang ..
mungkin perlu diubah ...
mengikut keperluan..
entah, semoga dipermudahkah menyusunnya semula...

semoga tidak menyia-nyiakan masa...
Nasib Ummat ini terletak kepada masa-masa para Dua't ..

Aku telah mewakafkan diri aku kejalan ini..
aku tidak akan menyesal
insyaALLAH...
cuma mengharapkan redhaMu YaALLAH...

Aku Lemah
-Islahmujahidin-

No comments: